Angrerett

Kjøper har 14 dagers angrerett som reguleres av angrerettloven.

Men vi ønsker at kunden skal være fornøyd og tilbyr istedet 30 dagers åpent kjøp. 

Om du som kunde ønsker å benytte deg av angreretten må dette gjøres innen 30 dager fra du har mottatt varen. Du trenger ikke oppgi grunn for hvorfor du ønsker å benytte angreretten.

Produktet kan inspiseres, men varen må være komplett og i sin originale emballasje ved bruk av angrerett. Ved brudd på dette kan hele eller deler av beløpet på tilbakebetalingen trekkes i fra.

Ved bruk av angrerett må du som kjøper betale for faktiske fraktkostnader, for utgående og returnerende frakt, men kostnaden for varen blir tilbakebetalt i sin helhet innen 7 dager etter mottatt retur. Merk at dette også gjelder kjøp med "fri frakt" utgående. Dette må vi gjøre for å dekke inn våre kostnader.

Unntak på angrerett opptrer ved spesialbestillinger av varer som normalt ikke er i våres sortiment. 

Næringsdrivende kunder har ikke angrerett

Feil eller mangel på vare

Dersom det er mangel ved en vare du har kjøpt hos oss ber vi deg ta kontakt så raskt som mulig etter du har oppdaget feilen. 

 

Retur-veiledning

Kontakt oss på kundeservice@garasjekos.no, eller fyll inn tekstboksen på siden "kontakt oss" hvor du forklarer problemet, eller gir oss beskjed om at du ønsker retur. 

Dersom du reklamerer på en vare vil du få en epost med retur-etikett. 

Retur-etiketten kan printes ut, Posten tilbyr også nå etikett-printere på de fleste postkontorer slik at du også kan få hjelp til print der. Deretter fester du etiketten/printet på pakken. Husk å fjerne rester av gammel frakt etikett først.